abbasova14a kullandigim donem kabizlik sorunu vardi ama doktorum ilactan degilde ilk uc ay olabilecegini soylemisti, progestani ben fitil olarak kullandim tek yan etkisi elimde yuzumde asiri kuruluk ve döküntuler yapti doktorum ilactan dolayi sabret dedi suan 4bucuk aylik hamileyim 1bucuk aydir kullanmiyorum ilaci eskisi gibi cildimde bir kuruluk yok ama yinede ciltteki dokuntuler tam anlamiyla gecmedi