abbasova14a ilk trimesterda bir şeyin yan etkisine gerek yok hormonlar kabız yapıyormuş zaten,ben çok çektim kabızlıktan hala korkuyorum olmam da yasak zaten 😅(komik bir yasak ama🤣) olmamak için sürekli rahatsız hissetiğimde dupalac içiyorum malesef.Beni hamur işi (ekmek,simit,popaça ve şekerli gıdalar) kabız yapıyordu onu çözünce bıraktım o zamandır kabızlık yok oldu.