Figennn herkes doktor olmuş maşallah hayret bişey ya pembe akıntıysa risklidir acil doktora git diyorlar bu kadarda yanlış yönlendirilmez ki Hiç riskli falan değil canım sen eğer adet olacaksan ya adet belirtisidir olmayacaksanda muhtemelen yerleşme kanamasıdır bende çok hafif bi pembemsi kanama olmuştu hatta göz civarıyla 10 damla kadar diyebilirim fakat benim adet tarihime daha bi hafta vardı oldu 10 gün sonrada hamile olduğumu öğrendim zaten Rabbim sanada isteyen herkesede nasip etsin inşallah ☺️😘