Ezgihrcnn bugün doktoruma sonuç için gidicem ozaman ben bi sorayım. İkili taramayı özelde yaptırdım. Okadar kötüydü ki sıfır memnuniyet. Suratsız rezil bi doktora denk geldim. Adam 3 cümle bile kurmadı. Detaylı için oyüzden devleti denemek istiyorum. Ama geç kalırsam diyede telaş sardı beni🙄