Ben 10. Haftada öğrendim kız dedi ve 18. Haftama kadar sonra birden oda ne erkek mi bu dedi taramalarda kız dedi başka profesör şimdi 19+5 yarın sabah randevum var renkli usg bakılıp 4lu taramam olucak artok gerçekten kızmı erkek mi görücez hakkımızda hayırlısı