Melike3535 Melissa3 bende 15 haftaligim 3 haftadır hastane hastane geziyorum gostermiyo nazlı bebeğim hep yüz üstü dönüyo gostermiyo 😅 birazda bebise bağlı
TubaKaratas Melissa3 17+4 te öğrendim ama 2 li test yaptığım da doktor kemik yapısından belli kıza benziyor demişti öyle de oldu ☺️☺️
Melissa3 Melisdem ya banada ultrason fotoğrafından tahminde bulundular 9+4 de bakalım aynı mı çıkıcak 😁
Kbryyy Melissa3 11. ve 12. Hafta da bana erkek dedi sonra 16. hafta da bi baktım ki kız dedi. O yüzden en sağlıklısı 16 yı beklemek
Melissa3 Darkess hayırlısı olur inşallah bende 13. Haftamda gidiyorum salı günü işte bakalım söylücek mi
Kbryyy Melissa3 %98 erkek dedi valla şimdi de %90 kız diyorlar 😀😀 ve ben bu kadar belirsizliğin içinde 3 farklı hastane de 3 farklı doktora gittim hepsi aynı şeyleri demişti