Uerdem 37 haftaligiz bugun çatı muayenesi oldum 1 parmak ucu açılma var dedi ebe🙄 ne zaman dogum olur bilemiyorum var mi biz gibi bekleyen? Nişan falan da gelmedi daha🤔🤔
Kozmooneri Uerdem selamlar ben de 36+5teyim gecen haftadan beri 1 cm açıklığım var, ara ara sancilarim, kramplarim oluyo ama nisan, su vs yok😊
incitryki5464 Uerdem Uerdem var var tabiii🤦🏻♀️36+3de 2cm açılma vardı şimdi 38+5 olduk ama açılma ne durumda bakmadilar çünkü nst de sancı da çıkmadı 🤷🏻♀️
bestek Uerdem 38 hafta oldum bugün dün sancım çıktı ve çatı muayenesi oldum 0 açıklık bekliyoruz bakalım nişan vs yok daha
Uerdem Kozmooneri bende de yok her gece doğuracak gibi oluyorum sabah bugünde dogurmadim diyerek uyanıyorum😅😅😅
Uerdem incitryki5464 benim sancilarim vardi 34te ilaç serumlarla durdurdular simdi de doguramicakmisim gibi geliyor😅😅😅
Esrakocer incitryki5464 aynı durum bende de oldu 36+2 de doktor 2cm açıklığın var dedi 37+4 oldum ne sancı çıkıyo ne de bi ağrım var 🤦🏼♀️
Uerdem Sbhtzmn 34te erken doğum riskiyle ciğer geliştirici iğne vuruldum serum ve haplarla sancilarimi durdurdular, en az 36 ya kadar doğurmaya gerekiyor demiştim doktorum sizin erken biraz umarım vaktinde gelir:)
Uerdem bestek 1 parmak ucu açılma, rahim ağzı yumuşamış bide sizin erkek mi? Erkekler biraz geç geliyormuş
gullcannn Uerdem Bende sabaha 37+5 ’te çatı muayenesi olacağım heyecanliyim vallahi. Umarım açılma vardır. Artık doğsun istiyorum
Uerdem gullcannn ben burda çatı ile alakalı çok kötü şeyler okudum biraz korktum açıkçası😅 asla dayanilmayacak birsey degil kendini hiç kasma gevşek bırak. Şöyle düşün biz bunu zaten normal doğum için yaptırıyoruz bunu yapamayacaksak normal dogumu nasıl yapicaz. Ben böyle cesaretlendirdim kendimi🤭 asla korkulacak birsey yok sakin kasma kendini
ikiiPrensensAnnesi Zehraaa98 afedersn lavaboya otururken yada ayağa kalkarken altan hafif bi sızlama yada ağrı hissediyon mu
Kubbbraa Uerdem hizlsndirayim biran önce gelsin dersen merdiven inip çık ve hurma ye canım bol ılık dus
Uerdem Kubbbraa ya aslında bir an önce gelsin istiyorum ama bir yandan da 39u görmek istiyorum çünkü bebeğim biraz zayıf suan:/ 2600 gr 37. Haftadayiz.. haftada 200 gr aliyor 2 hafta daha durursa 3 kg olucak
gullcannn Uerdem Bende çok okudum ama içimde korku yok canim. Sadece heyecan var biraz haliyle. Dayanılmayacak olacağını zaten bende düşünmüyorum dediğin gibi buna dayanamayan normal doğuma hiç dayanamaz🤗Hayırlısı olsun. Inşallah yakın zamanda sağlıkla kavuşuruz bebislerimize👶💙🤲