Sareliidunyam esleminannesi_ ilkini 14 de hissettim şimdi 2. Hamileliğim 11 de hissettim. İmkansız felan diyen oldu burda. Ama alakası yok çok erken hissedenler oluyormuş. 3 gündür hissediyorum.
Sareliidunyam [silindi] doğru hissediliyor. Tekme atmıyor zaten o haftada. Pıt diye. Ayırt edebiliyorsun
Sareliidunyam Essa33 evet. Pıt diye oluyor özellikle sırt üstü yattığında. Kimisi değildir bağırsak hareketleri felandir diyor ama değil. Bu daha farklı farkediliyor.
ege_ayaz_mom esleminannesi_ yoo canım aynı kilodayim diğer hamileliklerimdeki gibi bakalım ne zaman hissedicem🤗
2inciannelik esleminannesi_ benim ikinci canım arada kıpırtılar oluyor 17 hafta olacağız Perşembe günü