Arazynp Cerenn48 o nasil doktor öyle ya. Ben olsam doktorumu degistirirdim. Ustelik sezeryan olucaksn. Bebegin alindigindan haberin bile olmicak. Sonrasinda her ameliyat olan gibi biraz dikislerin toparlanma sureci olucak. Niye bu kadar korkutmus anlamadim. Herkes doğuruyor yani oyle ya da böyle. Siz de korkmayin. Bu anneligin dogasi. Butun canlilarda olan bir durum. Korkulacak bir sey değil. Elbet acı vs hissediceksnz ama bu dayanilmaz acilar degil ki. Allah insana tasiyamayacagi yük vermezmis. Yani bu acilar dayanilmicak ölüme götürecek acilar değil.
Cerenn48 Arazynp doktorumdan çok memnunum eşimle sakalasiyorlardi sanırım biraz şakayla karışık takıldı inşaallah güzel geçer herşey ☺️☺️
sevvaldd Cerenn48 o kadar pişman olacaksın ki kendine bunu yaşattığın için. Doğum yaptıktan sonra bu muymuş diceksin ve sadece bebeğine odaklanıp yoğun duygular yaşayacaksın 🌺
Cerenn48 sevvaldd ağzın bal yesin inşaallah öyle derim cok teşekkür ederim öyle olursa sana ulasacagim burdan 🌺🌺🌺🥰
Seferyehatun Cerenn48 canım bende ilk sezeryan oldum. Milyontane kadında oluyor, bir saat sürecek sadece, bu kadar kafanda abartıp kendini korkutma. İyi olacak de, hiç düşünme tevekkül et dua et. Kuran oku. Olacağa engel olamazsin.
MomHero2 Cerenn48 bol bol dua edin inşirah suresini okuyun açın dinleyin rabbim içinize inşirah ferahlığı versin inşallah sizde bebeğiniz de en sağlıklı şekilde doğumdan ayrılırsınız 🙏🏻
filodib Cerenn48 hayır ya hiç öyle düşünme.. her hamilelik nasıl baskaysa her doğum da başka her çocuk başka. Sakin kalıp kalbini ferah tutmalısınız 🙏
Derinbebisinannesi Cerenn48 canim hiç psikolojini bozma dogumdan sonra niye bu kadar boşuna gerilmisim diyeceksin derin güzel nefesler al sakinleş pozitif düşün öyle de boyle doguracaksin içinde tutma şansın yok :)
Tarkan Cerenn48 sezer mi normal mi cuma dedigine gore sezer canim. Kardesim. Sezer cok ama cok kolay sonrasinda da sana az yardimci olacak guvenecegin akraba anne kardes arkadas varsa sirtin yere gelmez sezer sonrasi da guzel ilik duslar al. Bebisine hemen sut ler aksin oluk oluk
Yuceroglu Cerenn48 Allahın izniyle herşey güzel olacak sen içini rahat tutmaya çalış. Ben de ço evhamlıyım. Arkadaşlarım nasıl olsa hayatta her zaman yaşanmıyor tadını çıkar diyor. Zaten bebişini görünce o an yerşey unutuluyormuş ❤️Ayrıca benim mesela acayip sezeryan korkum var ama artık sadece bebeğimin sağlıkla gelmesini istiyorum korku falan kalmadı o yüzden. O kadar çok sıkıntı çektik ki. İşin özü aslında korkulacak şeyleri değil de ona kavuştuğunu güzel şeyleri düşün 🙏 Allahım bana da göstersin.🙏