Ysmgl1234 bende 7 haftalık hamileyim benim bulantım çok oluyor özellikle sabahları yataktan kalkamıyorum mutfağa giremiyorum artık doktorum da bulantı hapı verdi şimdilik iyim biraz daha tabiki sabahları yine kendime zor geliyorum ama bulantı hapı içtigim için sürekli uyuyorum kahvaltı yapıp öğlen tekrardan uyuyorum hep uyuklama halindeyim malesef çok uykum oluyor halsiz oluyorum son 1 haftadır yemek yiyebiliyorum onu da bulana bulana korkuyorum çıkarmaktan spor yapmıyorum şimdilik 3 aydan sonra düzenli yürüyüş yapacağım ☺️