sweetbaby1 Ben de Bosh kurutma makinesi var. Çok memnunum. Mont yağmurluk mayo tarzı şeyler hariç çocuğu kıyafeti nevresimleri vs kurutmaya atıyorum açıkçası. Öyle aşırı bir kırışıklık olmuyor. Hatta sıcaklığıyla katladığınızda veya astığınızda ütülü gibi oluyor çoğu şey. Gömlek tarzı ürünler illaki ütü istiyor ama o da çamaşır makinesinde kırıştığı kadar anca eksta bir kırışıklık yok. Kurutmanın en iyi yanı ise inanılmaz toz topluyor. Bunun dışında genel olarak pamuklu programı ve havlu programını kullanıyorum. Ben çamaşır makinesinde yıkadığım postayı komple atıyorum kurutmaya. İnce kalın ayırmıyorum genelde. O nedenle pamuklu da daha iyi kuruma sağlıyor. Çok programlı olmasından ziyade enerji sınıfına dikkat etmeniz gerekiyor. Yoksa elektrik faturası çok tuzlu gelebilir.