Ben arçelik ve samsungun kurutma makinesini kullandım samsungtan çok memnun kaldım. Şu an evimde yok yerim yok maalesef ama buradan taşındığımda kesinlikle samsung alırım. Arçelik daha çok kırıştırıyor ve nemli bırakıyordu. Ve kesinlikle rahatlık. Toz açısından da çok iyi oluyor. Makine topluyor.