giresun e tamam hamilesin niye bu kadar sıkıntı yaptın onu anlamadım. Regl olacak gibi agrıları hepimiz yasadık bana hala ara ara oluyor. Bu kadar üzülme üzüntüden bebege zarar vereceksin. 6 haftalık olunca doktora git en, azından keseyi görürsünüz. Sıknıtı var mı yok mu doktor söyler.