DÜn benimde göbek deliğimin 2-3 parmak yani sağ tarafımda sızlama oldu:) çok korktum aslında sonra dinlendim biraz geçti
az önce tetonoz aşısı için gittim hemşireye sordum gün boyumu oldu dedi yok dedim. Korkma o zaman bebek hareket etmiştir yeri dar gelmiştir belli biryerde toplanmiştir ondan sebebtir. Geçmeyen sızı olursa doktora görün dedi.
Ama şükür bugün iyiyim