Asil_Egem Az önce birden göbeğime ağrı gibi sızı gibi birşey oldu çok şiddetli değil ama ilk defa oldu ne olduğunu da anlayamadım yaşayan var mı neden olabilir 28+5 haftalığım bu arada🌸
Arzu3981 Asil_Egem 20-24. Haftalar arası benimde oluyordu. Dr uma her gittiğimde soruyordum normal diyordu. Zamanla rahim göbeğinde üstüne çıktıkça olmamaya başladı.
Asil_Egem Hahahh12 direk göbek deliği normalde hiç olmazdı ilk defa oldu çok fazla değil ama ilk olunca korktum biraz
Nejlavrl Asil_Egem gobek deliği ilerleyen zamanda dışarı dogru çıkıyor inanin cikarken ağrı yapiyor benim çıktı suan benimde agriyordu ondan olabilir 😌
Asil_Egem Hahahh12 sürekli oluyor mu peki rahim büyüdüğü için felan karın genişliyor ya o yüzden oluyor sanırım öyle düşünüyorum çünkü bebeğim gayet iyi şuan tekmeler atıyor ama ben korktum yinede sizin haftanız kaç🥰
Hahahh12 Asil_Egem 24 olduk bizde bgn 😊 sürekli olmuyor mesela gecen 1 gün boyunca acıdı bende önemli olduğunu düşünmüyorum oglum tekmeliyor cünkü şükür 🤲🏻 Sizin cinsiyet nedir
Asil_Egem Hahahh12 benimde yarım saatlik anca sürdü hatta bende dedim heralde yukarlara çıkmaya çalışıyor😂😂erkek 🦋sizin cinsiyet nedir🥰
Asil_Egem Nejlavrl zaten orası iyice açıldı artık dışarı çıkacağı için sanırım normalde hiç olmazdı yarımsaat felan sürdü sızı gibi anlık gibi çok farklıydı korktum biraz🥰
Nejlavrl Asil_Egem 34+ 4 haftalığız biz☺️Benim gobek deligim disari cikmaya baslarken agri yapmisti sızlama seklinde
Asil_Egem Hafsa08 netten de araştırdım da orda da öyle diyor rahim büyüyor karın genişliyor o yüzden sanırım 🥰