Ben ruyamda görmüştüm Asrın Ege yaziyordu bir kagitta :) esim begenmedi tabi😏
ikikizbirerkekannesi ah şu eşler 😄😄
Ozgu_momy teşekkür ediyorum 🙃
seda_leylifer_ozay güzel isim bakalım ne olucak 🙂
Ebrulisss adıyla büyüsün inşallah 🥰
gmzns ben sevemiyorum soyadla ikileme gibi olan isimleri açıkçası
gmzns Görümcemin oğlunun ismi Asrın Doruk güzel isim ☺️☺️