Buseylul Selam kizlar . 17+3 suan ama bu asi hakkinda sorum olucak. Ben aralik ayinin sonunda elimi kestim dikis atildi o sebeple bu aşı yapilmisti (5 ay once) Normalde 3 sene gecerliligi var asinin ne olucak simdi acaba merak ediyorum
kaderelmci Buseylul tek dozun 3 sene koruyuculuğu yok diye biliyorum belki sadece tek doz yapabilirler size sağlık ocağındaki ebenize bi danışırsınız zaten bilgilerinizi girerken en son ne zaman tetenoz olduğunuzu falan soruyor
Mrymonek 3gun kolum ağrıdı ama dayanılmaz bı agri değil çok az kolumu yukarı kaldirmakta zorlandım günden güne düzeldi. Üstüne yatmadım 3gun sonrası nda yattım normal öyle olması 😊
elisa123 EsmaaaaMeva1 bulantı olmadı 2.gün kol agrısı başladı ilkgün hersey normaldi 2.günde bebeğimi hissetmedim 2 gün faln sürdü korkmuştum yeni yeni tekrardan hareketlendi kol agrısı var biraz 6.günümüz 2. dozu vurdurmak istemiyorum kararsız kaldım
EsmaaaaMeva1 elisa123 2inci dozu bende vurdurmak istmyrm inan ki kolum ağrıdan kopuyor şişlik desen var mide bulantısı ve 3üncü güne grdk hala devam ediyor attrmassk nolur sanki böle ne uyuyablyrm ne iş yapablyrm bide kaşınıo etrfı kızardı tuaf bşy oldu bende anlamadım.
deryakadri UralAybars0921 çok sağolun teşekkür ederim 🥰 cevapladın için benim de ilk bi hafta kolum çok ağrı yaptı o tarafa da uyuyamadım 2.de bakalım
UralAybars0921 deryakadri ben de sola yatıyorum diye sağa yaptırdım, bu sefer rahattı. Darısı başına 😘
Esraesra1 EsmaaaaMeva1 Ilk dozda bayginlik gecirdim. Elim agzim yamuldu, şuurum kapandi. Iki doktora göründüm ikinci dozu olmama karari aldik
EsmaaaaMeva1 Esraesra1 ya benm şuurum kapanmadı ama bugun 3üncü güne girdik kol ağrım arttı şişlk desen var kızarıklık oluştu mide bulantım arttı kaşıntı var aşı attrdğm kolumda sola attrdğm için oraya dönp yatamyrm uykusuzum. Bende sölicem ya istmyrm 2.doz aşıyı.
EsmaaaaMeva1 melegim_ve_ben sol tarafıma yatamıyorum inanılmaz ağrıo bugun 2.inci günüm bitti ama mide bulantsyla bir devam edio bakalm nolck
melegim_ve_ben EsmaaaaMeva1 2. günden sonra hafiflemeye başlar yavaş yavaş canım.Çok hareket ettirme hareket ettikçe daha da ağrıyor.
Heather EsmaaaaMeva1 kol ağrısı oldu bulantı değilde soğuk kompres ve parol içmek dışında bişey ayapamamıştım.