EsmaaaaMeva1 Kızlar merhaba. 19 haftalık hamileyim bugun sabah tetanoz aşısı yptrdm çok kötüyüm aşırı mide bulantım var ve kolum çok ağrıyor sizde de böle olmuş muydu? 😢
Minikaanne EsmaaaaMeva1 2.dozu da oldum ben de hiçbir yan etkisi olmadı çok hafif bı ağrı oldu o kadar
Mom54544 EsmaaaaMeva1 Yoo bende sabah vuruldum hiç biseyim yok sadece biraz biraz ağır hissediyorum kolumu gibi sanki normalden başka bişey yaşamadım daha
esratalha evet canım 2 gün sürüyo ağrısı bebeğinin de hareketleri azalabilir korkma ☺️ 6-7 gün sonra düzelecektir
EsmaaaaMeva1 esratalha bebeğin haraketlerini ztn tam hisemdioz cnm böle bazen damar atması gbi oluyor ilk gebelik olduğu için benm geç hissetmem normalmş. 🙏 Yorumun için teşekkür ederim 💜
EsmaaaaMeva1 greybrde korkma herkeste farklı oluyormuş cnm hemşire öle söyledi. inşallah seninki hafif geçer 🙏
deryakadri greybrde bende 2.doz 28 Haziran da olcam da hemşire bi şey dedimi aç karnına ya da tok sabah öğlen farkeder mi ben soracaktım da işte unuttum yorumunuzu görünce sormak istedim
EsmaaaaMeva1 Minikaanne hemşire kişiye göre değişir dedi ben bundan 2 sene öncede tetonoz olmuştum yine böle olmuştu ozmn hamile de değilidim.
Baharcilek Arkadaşlar korkmayın öyle herseyden sizler bebek tasıyorsunuz normal doğum yada sezeryan gibi büyük bi olay sizi bekliyor bi tetanozdan korkulmaz ya
kelebeklerdeniz23 EsmaaaaMeva1 ya buradaki yorumlardan sonra tetanozdan çok korkmuştum ama hiç beklediğim gibi olmadı. Bünyeye göre fark ediyor galiba. Kolum 2 gün ağrıdı o da günlük hayatımı etkilemedi. Çok ağrın olursa parol içebilirsin demişti hemşire biraz ovabilirsim kolunu
UralAybars0921 deryakadri aç tok fark etmiyor, ben birincide dört gün kol ağrım olmuştu. İkinciyi dün yaptırdım hiç ağrı yok neredeyse. Hatta dün şeker yüklemesiyle aynı anda yaptırdım. Dert etme canım, kolay geçecek inşallah 😘
melegim_ve_ben EsmaaaaMeva1 Kol ağrısını 2 gün çektim ama mide bulantısı olmadı bende.Kol ağrısına dayanamayıp parol içtim hatta bir gece.
EsmaaaaMeva1 melegim_ve_ben sol tarafıma yatamıyorum inanılmaz ağrıo bugun 2.inci günüm bitti ama mide bulantsyla bir devam edio bakalm nolck
deryakadri UralAybars0921 çok sağolun teşekkür ederim 🥰 cevapladın için benim de ilk bi hafta kolum çok ağrı yaptı o tarafa da uyuyamadım 2.de bakalım