supermommm canım faktör V Leiden normal bir insana göre 80-90 kat daha fazla pıhtılaşma eğilimi var demek mthfr lerde ise normal birine göre 2-3 kat daha fazla pıhtılaşma eğilimin varmış genetik doktorumun dediğine göre burada en önemli gen faktör V, onda homozigot ya da heterozigot olması kesinlikle iğneyle devam etmek gerekiyor demek. homozigot kalıtsal heterozigot taşıyıcı ya da sonradan kazanılan pıhtılaşma eğilimi, iğneye bazı doktorlar gebelikten önce başlatıyor bazısı kanda gebeliği görür görmez ama muhtemelen günde 1 kan sulandırıcı iğne ve coraspin kullanırsın doğumdan sonra 3-5 hafta daha iğneye devam edersin hapı 34. Haftadan sonra kesiyorlar genellikle eşinden alınan kanda pıhtılaşmaya degil kromozom anomalisi olup olmadığına bakıyorlar trambofili tanısı konmuş oluyor bize ve bundan sonraki gebeliklerimizde bu şekilde ilerleyeceğiz hakkımızda hayırlısı inşallah sağ Salim yavrularımızı kucağımıza alırız ❤️