supermommm Arkadaşlar genetik test sonucum çıktı bugün böyle olan var mı pıhtılaşma çıkan var mı anlayan eden nasıl Bi yol beni bekliyor https://imgyukle.com/i/O6EMQq
Merveee34 supermommm faktör v leiden kanı sürekli pıhtılastıran bir gen . 4 binlik oksapar verip sabah akşam da vurdurabilir . Yada sadece hibor 5 binlik günde tek şekilde de vurdurabilir . Coraspin mutlaka verecektir ama ..Daha önce düşüğün var mı ?
HandeSM supermommm doktorunuza hamilelikten önce sonucunuzu gösterin nasıl bir yol izlemeniz gerektiğini size daha iyi anlatır geçmiş olsun.
SusamTanecigi supermommm genel olarak doktorlar gebelik başlayınca veriyorlar yada kese gözükünce bende de pıhtılaşma var benim doktorum iğneye gebelik öncesi başlayacağım dedi bir aydır yapıyorum iğne
2melekannesi_ supermommm faktör v önemli gen coraspin ve gebelik oluşunca kan sulandırıcı iğne başlar doktorunuz muhtemelen.
supermommm 2melekannesi_ bende de var yani demi pıhtılaşma canım genin yatkın dedi pıhtılaşma var yok dedi pek anlamadım ama
Gnz supermommm bu kanı sadece sizden mi aldılar geçen hafta bende yaptirdim sonucu cıkmış kan alma.barkodunda trombosit yazıyordu sizdendemi aynı kanı aldılar kaç günde çıktı kusura bakmayin çok karışık yazdım
supermommm Gnz eşimden de aldılar onun temiz çıktı canım 2 tüp benden aldılar 1 tüp eşimden 45 günde falan çıktı sonuç
2melekannesi_ supermommm heterozigot taşıyıcı demek bildiğim kadarıyla ama yine de önemli gende var yok demese de ilaç başlatırlar gebelikte
Ptttssse supermommm benm bi genimde var çok önemli değil ama yine de hamile kalmadan önce hap içtim hamle kaldim hemen igne başladım hem hap hem igne kullaniyorum
supermommm Ptttssse benim 2 genlmde mi canım anlıyorsan bakar mısın acaba sonucuma https://imgyukle.com/i/O6EMQq