Cndntnr minikprensimmm123 yok canım mesela bugün çok ayakta kaldım belim kopuyordu uzanınca yarım saatte normale dönüyor :) bol bol dinlen ayaklarını yüksekte tut
Arifeulper Cndntnr 19+4 haftalık olduk ilk gebeliğim içerde hissediyorum artık çok şükür. Cok hareketliydi zaten ultrasonla görüyorduk Hissetmek istiyordum hep cok şükür hergün hissetmek cok güzel Bi duygu ❣️❣️❣️
Zezeeeyyldrm Cndntnr ben 20 den beri baya dışardan dalgalı görüyorum hatta bugün videoya aldım çok güzel bir duygu ya rabnim isteyen herkese nasip etsin
Irm_brk12 Cndntnr ben bugün 3 kere hissettim 😁😍🥰cok guzel bi duygu 19 haftalık birde sirt ustunde yatinca yumruk gibi karnimda oluşan bebegimmi acaba bilen varmi?