Cndntnr Kızlar selammm:) 22+2 oldum bebeğinizin hareketlerini en net ve düzenli ne zaman hissettiniz🥰 ben çok nadir arada hissediyorum da :)
Pamugunannesi1 Cndntnr Şuan net hissediyorum 25 haftalığım hareketleri hala düzensiz canı ne zaman isterse o zaman tekmeliyor 🤣
Aysobaciniz Cndntnr 23+4 deyim değişiyor birgün çok aşırı hissediyorum devamlı tekmeliyor bazen de birgün içinde hiç sesi çıkmıyor 😀
Pamugunannesi1 Tuba0909 Bak şuan mesela içimde tepiniyor tekme atıyor aferin oğluma bir daha at diyorum atıyor anayım ben anaaaa diyesim geliyor içimden 🤣
Cndntnr minikprensimmm123 hayır canım kasık ağrım yok ama çok ayakta kaldığım zaman bel ağrım oluyor neden ki :)
Hermione Ben 18 haftadan beri her gün hissediyorum 22. Haftada dışardan beri dışardan görünecek şekilde vuruyor sanırım benimki çok hareketli 🤷🏻♀️
Cndntnr minikprensimmm123 yok canım mesela bugün çok ayakta kaldım belim kopuyordu uzanınca yarım saatte normale dönüyor :) bol bol dinlen ayaklarını yüksekte tut