ElifBzkrt canım yolk kesesi varsa sıkıntı etme belki geç döllenme olmuştur. Ben keseyi 6+2 de bebeği 7+2 de gördüm. Ama bebeğimde kalp atışı olmadığı için 8+0 da kürtaj oldum. Benim SAT ile kese görünümü arasında 10 gün fark vardı. Büyük ihtimal sende geç döllenmiş olabilirsin. Sağlıkla bebeğini görürsün inşallah 🙏