Biraz önce doktordan geldim son adet tarihim 20 nisan ama ultrason da 5+2 haftalık çıktı bebekte görünmedi kese boyutu biraz yavaş büyümüş dedi doktor haftaya bebeğin gözükmesi lazım yoksa sağlıksız gebeliktir dedi yolk sac gözüktü sadece.. kese boyutu gercekten kücük mü haftasına göre😔 bide neden bu kadar fark var arada son adet tarihimle uyuşmuyor sorun yaratır mı😔😔