yigitegenin_annesi Ne mutlu size ☺️ Biz İstanbul’dan geldik mesela oradaydık en çok şikayet ettiğim konu insanlığın olmamasıydı yolda yürürken bile saygı yok çarpıp geçiyorlar 😏 İnsan olarak insanlığa hasretiz yani güroymağın böyle olmasını insanlarını sevdim şimdiden 🤗💕 İnşaAllah biraz daha market bişeyler açılır bizim tarafa da daha rahat olur 😂