Ezgice0 evet canım ilçe oluyor , Bizim ilçeden güzel orası , avm falan yok fakat temel ihtiyaçlara ulaşabileceğiniz her şey var , devlet hastanesi vardı sanırım orda bir de , En güzel ilçesi olan Tatvana yakın , Tatvanda özel hastane var genelde kadın doğum için oraya gidiliyor , tatvanda avm var , yani orası diğer yerlerden ve Bitlis merkezden güzel 🤩 ama kış çok fena oluyor onun dışında bence normal 😍