Fidoss inşallah canım çok sağol gerçekten çok kötü insan meraktan çatlıyor.Mesela gittim bugün ebemin yanına karnımı ölçtü ama geçen haftaya göre daha az çıktı sanki diyorum acaba gelişiyor mu gelişmiyor mu oda dedi normal belli bi çizgiyi geçerse normalden aşağısı oluyormuş tombiş bi bebek değil galiba 😂 bi de kalbini dinletiyor o kadar doğum hakkında çok bilgi verdi doğum nasıl olur aslında yaptıkları sistem güzel ama cidden insan aşırı merak ediyor bakalım doğumda göreceğim kilosunu 😂