Lalin2580 Kızlar merhaba ben cuma günü betahcg baktırdım 3580 çıktı sağ kasığımda belime ve bacağıma vuran ağrı var daha önce bir dış gebelik geçirdim tekrar aynı şeyi yaşamaktan korkuyorum o zaman değerim bu kadar yükselmemişti bu değerlere ulaşıp dış gebelik geçiren oldu mu?
Ilknnur55 Lalin2580 Canım merhaba kaç haftalık sın son adet tarihine göre? Belki ikiz gebelik de olabilir.
beren_r Lalin2580 mrb ck gecms olsn bn igne oldm dgerlerm yine yuksekti igne ile duşmedi yani.snra tupumu aldilar bnm.ins szinki oyle olmz .smdi geri hmile kldm 5aylk hmileym ckskur yolunda
Dilanilhn Lalin2580 canım bence hiç korkma Allaha bırak bende bir kere kimyasal geçirdim ikincide hep korkuyordum yine kimyasal olursa ya diş g3belikse kalp atışını duyana kadar yüreğim ağzında dolandım o derece ama rabbim en hayırlısını bilendir şükür bir problem çıkmadı içini ferah tut öncelikle bu hgc değerin 4 yada 5 haftalık gebe olduğunu gösteriyor bnde 4 haftalıkken bu tür bi değerim olmuştu
Se23da Ama ben de dış gebelik geçirdim değerlerim çok yüksekti şimdi gene hamileyim ama gene korkuyorum d oktor değerlerime baktı normal dedi ama daha keseyi de görmedim gene içimde bir korku var inşallah Dış gebelikte değildir
Lalin2580 Se23da en erken cumartesi gününe randevu bulabildim sizin değeriniz kaçtı dış gebelik geçirdiğinizde?
Lalin2580 Ilknnur55 5+3üm son adet tarihime göre bugün tekrar kan verdim sonucum yarın çıkıcak hayırlısı bakalım🙏
Lalin2580 Nurtrky canım acilde kan verdim kadın doğuma en erken cumartesi gününe randevu bulabildim bakalım inşallah kese görünür🤲🏻
Lalin2580 beren_r size de çok geçmiş olsun benim de değerim 1500lerdeyken bebek sol tüpüme yerleşmişti ameliyat oldum ama tüpümü almadılar aradan 7 ay geçti rahim filmi çekilecektim bu ay ama hamile olduğumu öğrendim inşallah tekrar dış gebelik değildir sizin değeriniz kaçlardaydı dış gebelik geçirdiğinizde?
Ilknnur55 Lalin2580 bende 5+1 im doktordan yeni geldim keseyi gördük çok şükür 🙏siz kontrol oldunuz mu?
Se23da 3137,86 Canım ben kürtaj oldum Kürtaj olduktan sonra değerlerin daha da çıktı benim düşmemişti korkma İnşallah dış gebelik değildir
beren_r Lalin2580 1800lerde demsti dktor igne snrasi.sol tupu almm gerekli yksa sorunlu tupde yine tkrrlar demsti .kii bn acilleştim o ara zaten şoka grixektm az dha acil amelyt olmustum.sag tup sglikli hmn gebe kalrsn demsti ckskur oylede oldu.cok tsk ederim
Lalin2580 Ilknnur55 olamadım randevu bulamıyorum maalesef en erken cumartesi gününe aldım ben de çok merak ediyorum bi gitsem içim rahatlıcak en azından size de hayırlı olsun bu arada inşallah sağlıkla ilerler🤲🏻
AnnelikHayali Lalin2580 cumartesiye daha çok var. Bekleyemem derseniz acilden giriş yapın. Beta hcg değerinizi söyleyin, hamileyim deyin. Ağrınız, sancınız olduğunu söyleyin. Ultrasondan bakarlar. Kese oluşup oluşmadığını doktor söyler size, içiniz rahat eder ☺️
Se23da ben de cuma günü test yaptım 134. 5cıktık Pazartesi doktora gittim gene Kan testi yaptım 460. 72 çıktı Lütfen sonun karnından baktı keseyi göremedi 1 hafta sonra gel dedi İnşallah göreceğiz dedi normal dedi