Sevda6767 Döndüğünü anlayabiliyor musunuz kizlar? Yani başı yukardayken attığı tekmeler ile başı aşağıda olunca attığı tekmeler arasında yaptığı hareketler arasında bir fark var mı? Ben 32+5 te gitmiştim donmemisti. Haftaya 34+5 te gidecem çok merak ediyorum dönmüş mü acaba hisseder miydim acaba diye?
Melos Sevda6767 ben anlamıştım çünkü rahimde öyle bi baskı oluyor ki bıçak saplanır gibi oluyor geri çekiyor normalde olmazdı öyle dedim döndü kesin gittiğimizde de dönmüştü
HazalKele Sevda6767 benim kafası göğüsümün altında hissediyorum dönmediği belliydi bgn gittin dönmemiş zaten
Rabia42 HazalKele son ana kadar bekliyor doktorlar kimilerinki 38 de donuyo hemen sezeryene gün vermez doktorun bekler aynı haftadayiz seninle benimki 28 haftadan beri dönmüş durumda bekle sende dönecektir bebisin
Yenidenanne HazalKele ben 38 haftalığım kızım makat duruyo benimde dönmedi ama benim suyumda azalma var o yüzden dönemiyomuş kızım perşembe sezeryan oluyorum nasipse sizde de su azalma gibi bi durum varmı yoksa son ana kadar dönebilir diye biliyorum ben
cigdmpkr HazalKele Bnmki de o hafta da dönmemişti canım 35 in içindeyken dönmüş bnde donmucek diyorum ama çok şükür dondu inş seninki de döner 😍