17.haftadayim bende ilk haftalara göre mide bulantısı azaldı ama bitmedi hala akşam yemekleri doğru düzgün yiyemiyorum bir kahvaltı öğünü güzel gidiyor . Ve bende aşırı gaz var arkadaşlar ne yaptıysam geçmiyor midem davul gibi şişiyor. Öneriniz varsa alabilirim . Onun haricinde hiç kilo almadım ama göbeğim çıktı hafiften ,💜ve kızım olacak inşallah