Benim de 16. Hafta usgye göre 17 dedi doktorum oğluşum olacak çok heyecanlıyım 🙏🐣 çok ayakta kalırsam ya da oturursam kasık ve bel ağrım oluyor çok. İmkan buldukça Ayaklarımı yukarı kaldırıp uzanıyorum iyi geliyor bulantılarım azaldı ama nefes darlığı yaşıyorum sanki 50 kg ile hamile kaldım 3 kg aldım