İnanırmısınız bilmem ama hiç geçmeyen baş ağrısını 2.5 aydın full çekiyorum. 18 haftalık hamileyim. Gece uyumadan başım ağrıyordu dayanamayınca parol içiyordum. Gece 3 gibi şiddetli bir ağrı ile tekrar uyanıyorum. Sonra belli şeylerle azaltıyorum ağrıyı. Gündüz 10 gibi bir daha başlıyor.😂 inanın tüm gün beynim zonkluyor. Ama sanırım sebebini buldum.
- Ders çok çalışıyorum sanırım o etkiliyor.
- günde 3 litre su içemiyorum. 2 litreyi zor tamamlıyorum.
- telefonun ekranına arada çok bakıyorum.
Migrenm var ama bu ağrı migren ağrısı değil daha hafif ama sürekli olan bir ağrı.
Kafamı soğuk suyun altına sokunca ağrı hafifliyor. Ağlayan yere buz gezdiriyorum biraz azalıyor. Viks var ya ağrıyan yere ondan sürüyorum ve kokluyorum arada o da azvık geçiriyor. Dene bunlardan birini inşallah seninkini de geçirir 😊