Sebiluner 4gün önce çatı muayenesinde doktorum rahime uyarı yapmıştı ve 2gün az az kan gelmişti.bu sabahta suyum birden geldi. Ama sancım yok.ne yapmam lazım Sancı olması gerekmiyor mu ?
Fairymom Sebiluner geçmiş olsun kaç haftalıksın doktorun ile iletişime geçtinmi benimde 33. Haftada suyum gelmişti susuzda belli bir süre bekleyebiliyorlar ama yinede doktorun ile iletişime geç biran önce sancın yoksa bile suni sancıyla yada sezaryen ile doğumun gerçekleşebilir benimde sancım ve açıklığım yoktu suni sanci ile 7 saatin sonunda doğurdum ilk gebeliğimde.
Beyzan Sebiluner suyun geldiyse direk git susuz de bekleniyor evet ama her geçen zaman enfeksiyon riski demek hastanede takipli olmanız lazım. Allah sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin inşallah 🌸
Sakinem212 Sebiluner doktora gidin benimde suyum patlamış 4 saat bekledim sancım olmadığı suni verildi yavaş yavaş açılma oluyor susuz kaldığı in bebek enfeksiyon kapalbilir.
dertist Sebiluner yok ben 1 gun bekledim evde suyum geldikten sonra daha sonra gittim hemen suni sanci verdiler ve kizdi doktor enfeksiyon kapabilirdin diye
Sebiluner Teşekkür ederim.39+4 teyim. Doktorumu aradım şimdi biraz bekleyelim dedi oda gelmen gereken zamanı söyleyeceğim.karar vereceğiz duruma göre dedi.suni sancıyı nasıl verdiler. Sürekli sancı oluyor diyorlar suni de aralıksız doğru mu
[silindi] Sebiluner ben tam 39+4 doğurdum ama benimde suyum geldi sanciyla geldi hemen gittik doktora gittigimde bir parmak acikti 8 saat sonra dogurdum.
Fairymom Sebiluner normal sancı çekmediğim için suni sancı ile arasındaki farkı bilmiyorum 🙃 ama ara ara gidiyordu ve o ara uyuklamakla geçiyordu
psychologist Su geldiyse doktora git mutlaka su gelirse hemen gel genelde 1 gün içinde doğum oluyor dedi doktor
azraaaaa Benimde suyum gelmişti sancı ve açıklık hiç yoktu hastanede biraz bekledikten sonra suni vermeye başladılar birkaç saate doğurmuştum. Hastaneye gitmeniz lazım hemen gözetim altında olmalısınız
Canipek7 azraaaaa su gelmeden veriyorlar mu suni sancı ben hiç çatı muayenesi olmadım açıklık varmı belli değil 40+3 üm Perşembe’ye kadar Doğum her hangi bişey olmassa acile gel baksınlar Suni sancı verebilirler dedi hiç belirti yok sancılarım var ama
Sebiluner azraaaaa inşallah benim de birkaç saatte olur. Hafif ağrı gibi birşey var ama sancı değil sanırım. Doktorum kendi sancılarını bekleyelim olmazsa suni diyor
Tugcemre08 Sürekli sancı diye birşey yok kim söylüyor bunları ya. Sürekli olsa dayanılmaz ki ben ilkinde öyle oldum suyum geldi suni verdiler aynı sancı gibi aralıkla geldi zaten birden vermiyorlar dozajlı olarak..
Tugcemre08 Sebiluner daha şiddetli olduğu doğrudur. Çünkü gerekli dozlarda veriliyor. Normal sancı kendi kendine ilerliyor. Ama o kadar korkutmayın kendinizi. Herkes zaten ben çok çektim diye kendisini süpermen ilan eder takmayın..
azraaaaa Sebiluner benide o yüzden beklettiler birkaç saat baktılar sancı hiç yok açılmada olmuyordu sadece su geliyordu mecbur suni verdiler suniyle birkaç saate doğumum oldu.. normal doğum zor ama bebek çıktığı gibi bi rahatlama geliyor anlatamam herşey orda bitiyor hemen ayağa kalkıyorsun o yüzden korkmayın geçecek inşallah sizde hayırlısıyla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🙏
Sebiluner [silindi] bende doktora söyledim çok geliyor diye biraz daha bekleyelim dedi. 24 saat beklenebilir ama kontrole gel 7saat sonra diyor.
Sebiluner azraaaaa amin inşallah teşekkür ederim. Sadece suni sancı korkutuyor beni. Dinlediğim hikayelerden yola çıkarak daha beter oldum