Seross10 evet minicik oluşumlar var maşallah 🧿 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 benimde son regl tarihim 11 nisan. Son reglye göre 6+5 de kanamam oldu vajinal ultrasonla sadece kese vardı. Geç döllenme olabilir dedi. 1 hafta kanama devam etti. 7+5 de tekrar vajinal ultrasonda baktı. Yine sadece kese vardı. Kürtaj yapmak istedi doktor biz kabul etmedik. Şuan son reglye göre 8+2 yim perşembe günü başka ilk doğumumdaki doktora göstericez 😔