Nazmel yer onu beklemek çok zor bilirim normalde benim kontrolüm cumaydı işte dediğim gibi kan gelince dün korktum tabi gittiğimde sağlıklı olduğunu gördük şükür ve dinledik sesini yani biraz aceleci oldu bizimki 🤗 darısını sana nasip etsin güzelim 🙏