25647 SevdaSezer ben üniversite hastanesine gitmiştim doktorum herhangibir şey olmaz çektirebilirism demişti
Didem_678 SevdaSezer Doktorunla konuş ve özele git Acilde felan çok müdahale etmıyorlar gebede olunca
kibariye41 @Esinytskl mucizebebek03 canım bende şuan kanal tedavi yaptırıyorum ama çok korkuyorum ya bebeğe birşey olursa siz kaç haftalıksınız?
Esinytskl kibariye41 21 haftalık benim. Doktordan izin kağıdı aldım herhangi bir şey olmaZ yaptırabilirsin dedi. Hatta dün detaylı ultrasona girdim Allah’a şükür bir şey çıkmadı.
mucizebebek03 kibariye41 20 haftalık olduk canım 1 hafta önce yaptım dünde doktordaydım çok şükür sıkıntı yok
kibariye41 mucizebebek03 çook şükür 😊 Bende yaptırıyorum 16 haftalıkken başladım ama arada aklıma geliyor korkuyorum acaba birşey olur mu diye
mucizebebek03 kibariye41 emin ol sen sağlık ve her yönden iyi olunca bebiş daha iyi olur 🥰😍😘ağrı olduğunda oda etkileniyor haliyle