SevdaSezer Allah yardımcın olsun geçen hafta benim de dolgulu dişim kırıldı doktordan izin kağıdı aldım özel de kanal tedavisi yaptırıyorum şimdi. Devlete gittim fakat kanal veya dolgu yapmayız dediler. Sadece çekim yapıyoruz dedi doktor. Ayrıca ben 21. Haftadayim. 3. Ve 6. Aylarda tedavi yapılabiliyor. Eğer gecmediyse gitmeni tavsiye ederim çünkü diş ağrısı dayanilcak gibi bir acı değil çok iyi bilirim.