027033 hamileliğimin ilk gününden beri sıkıntı çektim 4 ayın yarısı hastanede geçti serumlar enfeksiyonlar kusmalar bir türlü bitmedi..
en son pazar günü düştüm iki gün hastanede yattım bebeğimin durumu çok şükür iyi ama kasılması çok halen yatıyorum. Buna rağmen bu kadar vesvese gelmesine müsaade etmiyorum.
sonuçda ona kalbi nefesi veren rabbim, alırsada yine rabbim alacak bu kadar takıntı haline getirmek mantıklı değil.