Birmutluanne2 buraya kadar tüm yorumları okudum ama burada bence sizde yanlış düşünüyorsunuz. Hanım efendi daha önce çok fazla karamsar postlar açtı bende dahil herkes iyi olması için güzel güzel cevaplar verdik ama yaşadığı bir vücut rahatsızlığı değil psikolojik. Ruhen bir sıkıntı yaşıyor ve psikologla halletmesi lazım. Akşama kadar, sabaha kadar nefes alamıyorum kalbim birden bire duracak gibi hissediyorum ama hastaneye gidiyorum EKG çektiriyorum ve hiçbir şey çıkmıyor yazmıştı daha önce. Çıkmaz çünkü psikolojik hastanede olmanın verdiği o güven her şeyi düzeltiyor. Burada nefes darlığı yaşamayan hamile sayısı gerçekten azdır. Mesela ben kendi adıma konuşayım akşama kadar yattığım yerden kalkamıyorum ayağa kalkınca göğsüm patlayacak sanki öyle hissediyorum, ellerim ayaklarım tutmuyor, gerçekten yaşlanmışım gibi hissediyorum ama bunlar son derece normal şeyler. Hanım efendi gibi nefes alamıyorum diye kendimi sıkıp bunaltsam hepten nefesim kesilir. Psikoloji her şeydir. Tüm vücudun, organların sağlığıdır. Bugün hiçbir sorunu yoksa her şeyi iyiyse yarın bu düşüncelerinden dolayı muhakkak farklı yerlerden problemler patlatacaktır. Umarım doğumdan sonra atlatır her şeyi. Allah bebeğinin ve onun yardımcısı olsun