aleyyyy61 Benimde ilk stres heyecan bide tecrübesizlik hepsi bi arada 😀😀 çok şükür sıkıntılı zmanları geçmişiz gelişimleri iyi olduktan sonra gitmezler küveze Allahın izniyle . Ama insan ister istemez tedirgin oluyor ne kdar gelmelerini istedekte bu ihtimalleri düşününce vazgeçiyor insan