Melike-Alya 38+4 olduk 🌸 Yarın randevumuz var ama bizde tık yok ne ağrı ne sancı ne nişan ne su 🤷🏻♀️ Prensesim nazlanıyor sanırım 🙈 Sizde durumlar ne kızlar varmı bi belirti ağrılar sancılar ne durumda ?
Selinozsoy Melike-Alya bizde 39+3 olduk canım aynı durumdayız ara ara sancılarım oluyor ama geçiyor gelmeye pek niyeti yok gibi 😂
Tugceulger Melike-Alya sizinle tamamen aynı durumdayız 38+4′te hiçbir gelme sinyali yok. Öyle bekliyoruz🤷♀️ hayırlısı ile kucağımıza alırız inşallah ☺️☺️
Ozge20ulu Melike-Alya Sndrsym Selinozsoy Kubrakarahann Ada çayı içen varmı aranızda doktora sorucam unutuyorum doğumun başlamasına yardımcı oluyo diyolar ama 🙄
Melike-Alya Selinozsoy Merdiven çıkıp inmekten yürüyüş yapmaktan bi hal oldum ama ortada hiç bişey yok 😅
Sndrsym Melike-Alya olan bizlere oluyo sabırsızlıkla gelsinler diye bekliyoruz daha doğmadan bizleri parmaklarında oynatıyolar 🙈🙈😍😂
Selinozsoy Melike-Alya aynen bende öyle merdiven inip çıkıyorum squat hareketleri yapıyorum ahududu çayı içiyorum sıcak suya da oturdum bugün belki olur diye hayırlısı ne zamansa o zaman olucak biz sabırsızlanıyoruz 😂
Melike-Alya Sndrsym Aynen öyle valla biz sabırsızlandıkça onlar kendilerini naza çekiyorlar sanırım 😀
Melike-Alya Selinozsoy Alıştım aslında bu hallerine .doğumdan sınrauzun bi süre karnımı yoklarım hareket ediyomu diye heralde 😄 sağlıklı bi şekilde alalımda ne zaman geldikleri önemli değil ama yinede insan bi an önce kucağına almak istiyor🙈
Ozge20ulu Melike-Alya son 4 yalancı sancım bile yok bütün aile konu komşu nasılsın demiyo daha gelmiyomu diyo🤪🥰
Tugceulger Melike-Alya sürekli yürüyüş yapıyorum ve doktorun önerdiği bazı hareketler var onları yapıyorum
Melike-Alya Ozge20ulu Bende çok duydum ama doktoruma sormadım hiç kullanmadım da canım ama burda faydasını görenide çok okudum rahmi yumuşatıyormuş falan herkesde etki edermi bilemiyorum
Selinozsoy Ozge20ulu ben ahududu çayı içiyorum doktorum iç demedi çünkü bir de yeşil çay iç dedi ödemi atsın diye
Ozge20ulu Melike-Alya Selime01 Sndrsym Bende Çarşamba gidicem sorayım diyorum unutuyorum hep hurmayı bende yiyorum sadece enerji veriyo bana🥰
aleyyyy61 38+4 Son 10 😄 yarın benimde kontrolüm var 💕 35+6 da nişanım geldi ama devamı gelmedi çok şükür bu günleri gördük. Kasılma sancı oluyor arada ama devamı yok. Canım kızım gelsemmi gelmesemmi karar veremedi bi türlü 😂
Melike-Alya aleyyyy61 Nişan gelelide baya olmuş bi an önce kucağımıza alırız inşallah bakalım yarın doktor ne diycek her hafta gidiyorum boş dönüyorum 😅