Selver90 En guzel emzik memedir.red yapmaz ,anne kokar,kalp atışı net duyulur,emildikce sütü çoğaltır,sonradan emzik gibi ekstra bırakma çabası daha olmaz,damak ve diş sağlığını bozmaz,tokluk hissi yapmaz,dışarda yere düşmez 😂
Glnnnn Öncelikli tavsiyem kendiniz emzirirseniz mümkün olduğunca emzik vermemeniz çünkü minikken rahatlık olan şey sonrasında işkenceye dönüşüyor kızım şuan iki buçuk yaşında keşke emzik emmeseydi diyorum ama o dönem mecbur kalmıştım kolik bebekti avent ultra air kullandık biz yumuşak bir emzik tutması kolay oluyor onu düşünebilirsiniz
burcinnb Glnnnn tabiki ama eğer benimkide kolik olursa mecbur kalıcam bende en azından alıyım kenarda dursun çok zorda kalırsam veririm diye düşünüyorum, teşekkür ederim🥰
Nursocum burcinnb oğlum avent kullandı sonra bulamayınca tomme tippe aldım onuda seviyor 4 günlükken vermiştim