burcinnb Merhaba, philips avent mi, chicco physio mu? İkisi arasında kararsız kaldım, sizler neler alacaksınız çok farkları varmı aralarında? 😇
mlkkk burcinnb Philips avent güzel ama ben ilk iki ay için chicco 0-2aylık emziklerini tercih ettim daha minnaklar sonrasında Philips veya bibs tercih edeceğim https://www.joker.com.tr/urun/chicco-physio-micro-silikon-emzik-erkek-0-2-ay-2li-130082
Ankaku burcinnb en iyisini aldik bakkal emziği emdi 5 tl lik markaya takılma pek önemi yok önemli olan alıp almicagi damaklilarin hiçbirini emmedi en son bakkal emziği bulduk da onu tuttu
burcinnb Busradonmezus yaa bende aslında ilk öyle diyordum ama bu emzikler gaz yapmıyormuş sanırım, kafam karıştı 😀
mervebolatkirac burcinnb bebek emziği reddedebilir dediler, çok pahalı bir şey alma iki tane farklı al ikisini de denersin hangisini isterse alır dediler bende philips avent düşünüyordum hâlâ düşünüyorum ama kararsizim onun dışında nuk birde wee düşünüyorum belki üçünüde alırım 😅
Ankaku burcinnb evet çok üzülmüştüm hatta havalı emzik olsun istiyordum 😂😂😅😅 bakkal emziginde çeşidi yoktu bulmak çok zordu bulunca yedekleme aliyordum😂😂