Ilkn57r Ben sezeryan doğum yaptım tek kişilikti bunun için özel bişey yapmadım ama acik sezeryandı benimkisi baba 5 dk görüp çıkıyor bşdaha almıyolar anne ve bebk hemşiresi ayrı doğumdan sonra varis corabı veriyolar yemekler de iyiydi 2 bucuk gün kaldım 48 saat zorunlu
Zynp3418 Ilkn57r Anladım çok teşekkür ederim. Benimkinin günü belli olacak birkaç güne. İnş oda ayarlanabilirm
Guzel_anne Zynp3418 yatış yapılcağı gün kimlik yeterli oluyor refakatçi için oda içinde sormadım kalmıcağım için
miniginannesi9 1Semanur66 iki üç haftaya yakın randevu bulmak için uğraştım, randevuyu da zaten iki hafta sonraya buldum.bu cuma ilk kez gideceğim. Salı ve çarşamba günleri açılıyor sanırım randevukari, çok duzensiz randevu sistemi anlamis degilim
miniginannesi9 Zynp3418 yaa özel oda ücret karşılığı alınıyor falan demişti forumda bikac kişi de. Ben de oda tutarım diye düşünmüştüm.