Zynp3418 Arkadaşlar sezaryen servisinde bazı odalar çift bazı odalar tek kişilikmiş. Ücret karşılığı tek kişilik oda tutulabiliyor mu bilgisi olan var mı ? Bir de sezaryende kaç gün tutuluyor bu hastanede ?
Deletedmom23234 Zynp3418 Evet sizin sezaryen olacak galiba şimdiden özel oda tutun son ana kalmasın bulamayabilirsiniz. Fakat kaç gün hastanede kalınır Bilmiyorum ☺️
Guzel_anne Zynp3418 50 gün önce sezaryen doğum yaptım 2 gece kalmak zorunlu 3 gün öğleden sonra annede veya bebekte sıkıntı yoksa taburcu ediliyor
Zynp3418 Deletedmom23234 Özel oda ne şekilde tutuluyor ve nerden böyle bir hizmet alınıyor bilginiz var mı ? Ücreti ne kadar
Zynp3418 Deletedmom23234 bugün danışmaya sordum yardımcı olmadı oradaki bayan. Nereye başvuracağım tutmak için
Deletedmom23234 Zynp3418 Danışma’da yardımcı oluyorlar aslında siz bir soruşturun. Fiyatı da 100-200 arasındaydı en son
Deletedmom23234 Borusesi Tabii tutuluyor ama şanslıysanız 😊 çünkü doğum tarihi tam belli olmuyor Biliyorsunuz ki bu yüzden o an şansınıza bağlı boş oda bulup bulamamak ☺️
Zynp3418 Deletedmom23234 anladım çok teşekkür ederim perşembe tekrar gideceğim bir sorayım danışmaya. İnş yardımcı olurlar
Zynp3418 Guzel_anne Sezaryen sonrasındaki süreçten memnun kaldınız mı ? İlgi alaka nasıldı ? Bir de tek kişilik odada mıydınız acaba ?
Guzel_anne Zynp3418 herşey çok güzeldi çok memnun kaldım yine olsa yine giderim ☺️Odam iki kişilikti eşim ilk gün 15 dakika gördü sonra bidaha gelemiyor
Guzel_anne Zynp3418 tek kişilik özel oda olduğunu hastanede yatış yaparken öğrendim bilseydim özel odada kalırdım ama sizin öyle bi zamanınız olursa kalsanız iyi olur daha büyük rahatlık
Zynp3418 Guzel_anne benim doğumum iki hafta sonra inşallah. O tek kişilik odanın nasıl ayarlanabildiğini de öğrendiniz mi acaba ? Bir de refakatçi için belge verme filan bu tarz işlemler ne kadar süre kala yapılıyor acaba ?
Guzel_anne Zynp3418 yatış yapılcağı gün kimlik yeterli oluyor refakatçi için oda içinde sormadım kalmıcağım için