Aysegul30 valla bende yatamıyorum yüz üstü yatmamaya dikkat ediyorum ama.sağıma soluma sırt üstü her şekilde yatıyorum.solda hiç rahat yatamıyorum, sağanyayınca vicdan azabı çekiyorum en rahat sırt üstü yatabiliyorum.sürekli uyanıyorum yön değiştiriyorum