Aysegul30 Kizlar gebelikte hep sola yatin der doktorlarimiz ama ben yatamiyorum bisey batiyo doktorum ayaklari solda dedi genelde saga yatiyorum gece farketmeden sorun olurmu
ZeykemKaya Aysegul30 bende hıc saga yatamıyorum hep orda yatırmıyo solda cok rahatım ama artık sol tarafdakı kalcam kolum belım kopacak yanı baska turkude uyuyamıyorum nabıcaz bılmıyorm
gonulcelen Aysegul30 bn de devamlı okuyorum etki altında kalıyorum ama ben sağ sol düz her şekilde uyuyorum hatta yastık varsa nerdeyse yüz üstü bile yatıyorum doktorum yatabiliyorsan yat hiç bir sıkıntı olmaz dedi sadece sol yatma kısmını sordum alakası yok dedi 22 haftalık hamileyim 🙄
Edbanne Aysegul30 Busratek07 Aynen, sola dönük yatsam da uyandığımda ya sağ tarafımda ya da tam sırtüstü yatar pozisyonda oluyorum. Uykuya dalar dalmaz dönüyorum sanırım 😂
Talhahafsa Aysegul30 kac haftalıksın canım 27+2 deyim ben gecen haftaya kadar sırt üstü de yatıyodum tabı uykuda dönüyordum ama bu hafta sağa bıle yatamıyorum nefesim daralıyor sadece sola yatıyorum
Busratek07 Valla ne kadar istesekte yatamıyoruz uyuşuyor 😃ben sola yatarak uyumaya calisiyorum tam dalicagima yakın saga dönüyorum sonra bir uyanıyorum sırt üstüyüm 🤣🤣yani sorun olmuyor olsa bende olurdu cok şükür bir sıkıntı yok
Mavi1 Busratek07 bende kendimi sırt üstü uyanırken çok buluyorum bir sıkıntı olur mu acaba ya belimde hep ağrıyor sırt üstü yatmayınca sanki ölüyorum ağrıdan 😞 vicdan azabı çekiyorum sonradan
Aysegul30 gonulcelen genelde doktorlar sola yatmak gerekiyo diyo ya cocuk icin daha iyi diyorlar ondan korktum bende
Babyboymom Aysegul30 canım bende yatıyorum biraz ama hep sağıma yatabiliyorum soluma zor yatıyorum ben 35 bitiriyorum bgn ve bugüne kdr bi sorun olmadı gayet sağlıklı ve kilosuda normalin üzerinde demek ki alakası yok 😅
DuyguAlkan Bende ilk doktoruma gece fark etmeden sırt üstü yatıyorum dedim sorun olmaz dedi. Yeni doktorum da sırtına yastık koy geri dönmemek için dedi 🤦🏻♀️
Busratek07 Mavi1 ama yapabileceğimiz birşey yok elimizde olmadan yatıyoruz ki zaten 😊sırtına yastık yok cok rahat oluyor ben hem sırtıma hemde bacaklarımın arasına koyuyorum cok şükür birşey yok 😊he arada belim ağrıyor oda fıtık var bende o yüzden
Esesli Aysegul30 Ben de sola yatınca sanki dürtüyor böbreğimin yakınından rahat edemiyor galiba bende dönüyorum sağa. Hatta büyük bi yüz üstü yatma isteğim var kendimi zorluyorum