Elina çevremde kime hamile olduğumu söylesem içime doğdu erkek olacak diyor, aslında banada öyle geliyor, tabi önce sağlıklı olsun, ilk hamilelik olunca tek isteğimiz sağlıkla kucağımıza almak oluyor. Ama bı kızım olsun hep isterim… Senin içine ne doğuyor.