MasalAlparslanMom sözde değil yani, doğruluk payı var yengenizin dediğinin. Benim o dönem başımda hem annem hem kayınvalidem vardı. İkisi de sadece nor al doğumu tecrübe ettikleri için bilemediler. Emzirip durdum. 4. Günün sonunda bebeğim uyanmamaya başladı. Rengi de sarıya dönüyor zaten. topuk kanı için sağlık ocağına gittiğimizde çocuk iğneye tepki gösteremedi bile. Hemşire hemen hastaneye götürün, rengi de iyi değil demişti. Hastaneye gittik, sağma makinesine soktular, 1 parmak çıkmadı süt o güçlü aletle bile. sarılık değeri de yüksek çıktı. Yatırdılar. Ben 2 gün hem sağdım 1 parmak da olsa hem de hastane mama verdi. Dediğim gibi bir ay sonunda mamaya gerek kalmadı tam geldi sütüm. Annemlere uydum mama vermedim en başta, çok su kaybetti kuzum. En büyük pişmanlığım budur.