islimm__66 valla bende tam bir tatlı hastasıyım. Hamile kalmadan öncede öyleydim sonrada öyleyim 🙊 ama bu hafta seker yüklemesi testine gireceğim insallah normal cikar da tatlıya veda etmem. Eger yüksek çıkarsa mecburen yemeyi bırakmak zorunda kalacağım çünkü bebeğime zarar verir.